Julio Cesar jest taksówkarzem w stolicy Peru, Limie. Amatorsko zajmuje się też stawianiem tarota. Pewnego dnia dowiaduje się, że jego nastoletnia córka zaszła w ciążę. Od... Zobacz pełny opis
Julio Cesar jest taksówkarzem w stolicy Peru, Limie. Amatorsko zajmuje się też stawianiem tarota. Pewnego dnia dowiaduje się, że jego nastoletnia córka zaszła w ciążę. Od tej chwili zaczyna przechodzić niebezpieczny proces transformacji, podczas którego zrozumie, że mimo że nie może wpływać na swój los, nadal może liczyć na zbawienie.Julio Cesar jest taksówkarzem w stolicy Peru, Limie. Amatorsko zajmuje się też stawianiem tarota. Pewnego dnia dowiaduje się, że jego nastoletnia córka zaszła w ciążę. Od tej chwili zaczyna przechodzić niebezpieczny proces transformacji, podczas którego zrozumie, że mimo że nie może wpływać na swój los, nadal może liczyć na zbawienie. Pierwszy film argentyński zrealizowany techniką cyfrową. Obok Gianfranca Quattrini współautorem scenariusza jest Christopher Vasquez, uznany przez peruwiańską krytykę młody talent literacki. Muzykę skomponował Axel Krygiel, jeden z bardziej innowacyjnych, współczesnych muzyków latynoamerykańskich. Na ścieżce dźwiękowej znalazło się także wiele fragmentów peruwiańskiej muzyki popularnej. Film wyprodukowała BD Cine - jedna z bardziej prestiżowych niezależnych firm produkcyjnych w Argentynie. Ma na swoim koncie m.in. nagradzane „El abrazo partido Daniela Burmana (2004) i „Dzienniki motocyklowe” Waltera Sallesa (2004).
Prosta opowieść o biednym taksówkarzu, który dokonuje rewolucyjnych zmian w swoim życiu. Opowieść została, zupełnie niepotrzebnie, okraszona przypowieściami inspirowanymi kratami Tarota, jakby w ten sposób reżyser chciał nadać głębszy sens historii. A ta nie potrzebuje nadprzyrodzonych sił, bronić potrafi się sama....