ŚWIETNA ANIMACJA, DOBRY KLIMAT, DUŻO AKCJI, NAPRAWDĘ FAJNYCH SCEN WALK, DUŻO PRZEMOC, POJAWIA SIĘ NAWET KREW NO I TRUPY, SĄ NOWI BOHATEROWIE, ANIMACJA GODNA POLECENIA. WIĘCEJ TAKICH PROJEKTÓW!!
Chyba najciekawsza animacja od czasu "Maski Batmana" w dodatku nietypowa bo od 15 lat. Dużo akcji oraz jeden z ciekawszych przeciwników Batmana (prócz Jokera). Polecam 8/10
No właśnie od "Maski Batmana". Dzisiaj widziałem "Batman: UTRH" i jestem zachwycony tą animacją. Oprócz "Batman Gotham Knight" ostatnim filmem animowanym jaki widziałem z Batmanem była właśnie "maska". Może widzieliście resztę? Czy jest coś godnego polecenia, czy są to bzdety dla dzieci? A może jest coś innego z stajni DC lub Marvel w formie animowanej co bez zgrzytania zębami mógłbym obejrzeć ?
Z Góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Przede wszystkim polecam "Batman Beyond: Return of the Joker" w wersji unrated. To czwarta "mocna" animacja DC i jak dla mnie po "Masce Batmana" najlepsza. Pełna świetnych i szokujących pomysłów.
Do tego mi bardzo podobały się: "Batman i Mr. Freeze: SubZero", "Batman i Superman" i "Batman: Mystery of the Batwoman ". Nie są wprawdzie tak brutalne jak wyżej wspomniane ale utrzymują poziom Batman TAS i jego następców pod tym względem.
Mają świetne tempo i wiele niesamowitych scen jak pierwsze spotkanie między Batmanem i Supermanem, które zostało chyba pokazane najlepiej jak można było to zrobić.
Również "Superman/Batman: Public Enemies" wypadł dobrze a zapowiadany na wrzesień sequel zapowiada się jeszcze lepiej.
Jeśli chodzi o Supermana to polecam świetny "Superman: Doomsday " który też krwi nie unika, wręcz przeciwnie.
Zaś z Ligą Sprawiedliwych bardzo dobry jest "Justice League: Crisis on Two Earths".