Urzekł mnie ten film, zabawny i wzruszający, świetna gra aktorska, perełka, obejrzałabym go chętnie jeszcze raz.
Komedie romantyczne to jego domena. Za bardzo schematyczny w swoich komediach(jedne podobne do drugich)POZDRAWIAM
hmm nie wiem dlaczego ten pan nie ma zadnego tematu. ja bardzo lubie jego filmy, sa lekkie latwe i przyjemne, nie sadzicie?
1.Pretty Woman 7/10
2.Frankie i Johnny 6/10
3.Pamiętnik księżniczki 5/10
4.Pamiętnik Księżniczki 2: Królewskie zaręczyny 3/10
5.Uciekająca panna młoda 3/10
6.Mama na obcasach 3/10